Fredag! 👌

Det Àr helg, och lÄnghelg för mig dessutom, jag har varit ledig idag. Gött!!!
Men givetvis har dagen gĂ„tt alldeles för fort. Tur att jag har tvĂ„ till dagar att fĂ„ mina projekt gjorda! 😛
Lennart har jobbhelg men började sent sĂ„ vi kunde ha mysfrukost i alla fall. Och jag Ă€lskar frukost! Smoothie, Ă€gg och bröd jag bakade igĂ„r. Mumsigt! 😋
Var sedan och fick mig en ny navkapsel till bilen, har visst tappat den vid tillfÀlle..
Storhandling sedan med betoning pĂ„ STOR. Jag blir som tokig nĂ€r jag gĂ„r loss i mataffĂ€ren! 😂 Men sĂ„ har man sĂ„ man klarar sig ett tag nu med 😊👍

Fixade lite pĂ„ uteplatsen igen och gav mig sedan ut pĂ„ lĂ„ngpass.  Testade lite nya vĂ€gar som ledde mig lĂ€ngre Ă€n jag trodde sĂ„ jag slutade pĂ„ 23 km! Det hade jag inte riktigt planerat men det kĂ€ndes bra.

Har lite trÀningsvÀrk idag lite varstans efter utepass med Military igÄr. Gött att komma ut och köra, det var jÀttelÀngesen! Kul med en blandning av bÄde styrka och löpning.

Fixade sedan lite god mat, nyttigt bröd och citron/ingefĂ€ra/gurkmeja-shot! Gott, gott! 😋
LÀgger ut recept senare om sÄ önskas!


FĂ„r se om jag orkar upp för morgonpass i Bunkern i morgon.  Det var ocksĂ„ lĂ€ngesen....

Trevlig helg!!!
đŸ»đŸ·đŸŸ

Kommentera hÀr: