VĂ„r! 🌞

Vilken lycka, de senaste dagarna har det varit riktigt fint vĂ€der, soligt och hĂ€rligt. SĂ„ perfekt att vara ledig den hĂ€r tiden pĂ„ Ă„ret! 😊
Tiden gĂ„r sĂ„ fort, jag har redan varit hemma i tvĂ„ veckor och jag njuter! Har det hur bra som helst! Fixat massor; tvĂ€ttat det mesta till bebis, stĂ€dat, och grejat.  TrĂ€ffat vĂ€nner och trĂ€nat. 
Och njutit av vilda bebins rörelser i magen! 😂

Jag Ă€r sĂ„ glad att jag mĂ„r sĂ„ bra, jag har kunnat trĂ€na pĂ„ bra, sĂ„ himla skönt! 
I onsdags var jag pĂ„ jobbet och gick pĂ„ "mitt" vĂ„tvĂ€st-pass med Clara.  SĂ„ kul, hon Ă€r jĂ€tteduktig! Och det var riktigt jobbigt! Ska försöka gĂ„ pĂ„ det nĂ„gra gĂ„nger till, vĂ„tvĂ€st Ă€r ju grym trĂ€ning! 

PĂ„ torsdagen var jav och Lennart pĂ„ cykelpass pĂ„ Stc. Cykling Ă€r helt klart det bĂ€sta nĂ€r jag vill ta ut mig lite! 😅
Blir ett pass i KungÀlv pÄ tisdag med, The Trip, som Àr ett nytt koncept pÄ Stc dÀr. SÄÄÄ kul!!!

IgÄr blev det en lÄngpromenad pÄ 10 km. SÄ hÀrligt med podcast i öronen och nÀr vÄrtecken börjar visa sig!!!

Idag har det varit Ă€nnu skönare! Jag tog en promenad till Tuvevallen och hĂ€lsade pĂ„ Lennart pĂ„ jobbet. TrĂ€nade litegrann, kĂ€kade lunch ihop och promenerade hem. SĂ„nt lĂ€r det bli mer av 😍 SĂ„ perfekt att ha honom sĂ„ nĂ€ra! 

Till veckan ska jag Ă„ka till Karlstad, Lima,  Äppelbo och Sunnemo.  Blir en liten semester och hĂ€lsa pĂ„ syster, brorsan med familj, Lisa och mamma och pappa. Blir mys!!!

Kommentera hÀr: