Triathlon 🚮🏊🏃

Yey, idag har jag kört min egna lilla triathlon! Inte allt pÄ en gÄng men ÀndÄ! Jag jobbar pÄ Lilla Amundön denna veckan, sÄ passar pÄ att fÄ goa, lite lÀngre cykelturer!

SĂ„, startade dagen med att cykla till Naprapaten i stan för "uppföljning ". Det sĂ„g mycket bĂ€ttre ut. Och det kĂ€nns ju bĂ€ttre med sĂ„! Men jag fick lite massage och han knĂ€ckte lite. Och jag ska fortsĂ€tta med mina övningar! 👍
Fortsatte mot jobbet dĂ„. En ljuvlig dag idag med 🌞 och bara lite stilla vind. Till skillnad frĂ„n igĂ„r dĂ„ det blĂ„ste massor!
SĂ„ det var till att badvakta ute i solen hela dagen och jag klagar inte ett dugg! 

Och sĂ„ fĂ„r man ta en tur ner till havet emellanĂ„t förstĂ„s! 😎


Innan jag trampade hemĂ„t simmade jag. Var i i 25 minuter ungefĂ€r 🏊 Tyckte det var riktigt behagligt med vĂ„tdrĂ€kt pĂ„!
Termometern visade 15 grader, men jag tror inte den stĂ€mmer. Tror mer pĂ„ 16-17.... NĂ€r jag kom upp var jag lite nedkyld bara, sĂ„ fick cykla upp vĂ€rmen sen! 🚮
Kom hem, svarade om och tog en löptur pĂ„ ca 9 km med. KĂ€ndes rĂ€tt bra! Grym trĂ€ningsdag! đŸ’Ș

Simningen gĂ„r bĂ€ttre och bĂ€ttre nu. Nu kĂ€nns inte Öloppet riktigt lika hopplöst som det gjorde för nĂ„gra veckor sedan! Men jag hoppas ju förstĂ„s pĂ„ att havet Ă€r hyfsat lugnt den dagen!
Vi körde simning och swim -run varje dag i helgen, sÄ det var grymt!

Midsommarafton firade vi tillsammans med fina vĂ€nner, Anna och Kent.  PĂ„ förmiddagen blev det trĂ€ning vid Sisjön.  Himla trevligt dĂ€r, vi hade inte varit dĂ€r innan.
Sedan firade vi hemma hos oss med sillunch och sedan grillat, som vi fixat lite var. Mums! 😋

Anna hade bakat mumsig ostkaka till jordgubbarna!


I morgon ska jag testa snabbecykeln till jobbet! Och kaaanske blir det lite morgonlöpning om jag Ă€r pigg... 🙈

Ha en fortsatt bra vecka sĂ„ hoppas vi att solen stannar! 🌞🌞🌞🌞🌞

Kommentera hÀr: