Gott slut, gott nytt! 🎉🎊

DÄ var 2016 snart till Ànda! Ett riktigt bra Är för min del och det har gÄtt galet fort!!!

Det bÀsta med 2016:
Jag blev tillsammans med mannen i mitt liv ❀✔
Vi fick förstahandskontrakt pĂ„ vĂ„ran lĂ€genhet som vi Ă€lskar ✔
Jag var till New York och fick mitt efterlĂ€ngtade personbĂ€sta pĂ„ marathon ✔
Plus allt som jag och Lennart hunnit göra! Vi pratade just om det, det Àr en hel del! PÄ knappt ett Är! Och mer ska det bli!

Nu sitter vi pĂ„ tĂ„get mot Stockholm, eller BĂ„lsta, dĂ€r vi ska fira nyĂ„r med vĂ€nner till Lennart.  Det blir trevligt! 

Bye Bye  Göteborg, nu kommer dessa galningar till huvudstaden! 😂

Haha, jag ska inte kommentera Lennarts nyodlade mustasch, gissa vad jag tycker! 😉😂


Vi gjorde Ärets kanske sista löppass idag (kanske blir en kort tur i morgon)
Vi Äkte till SkatÄs och sprang 18-kilometarn dÀr. Riktigt hÀrligt! VÄrt första riktiga lÄngpass tillsammans. Underbart att Lennart inte lÀngre har nÄgra problem med fötterna eller sÄ! Men sÄ orÀttvist, trots att jag trÀnat sÄ mycket mer sÄ Àr han sÄ lÀtt i benen och springer ifrÄn mig. Min lilla gasell!
Kommer vinna ironman i Lanzarote i maj! đŸ’Ș✊😍

Före...

Typ halvvÀgs...

Efter! 😜😂


Ha en fantastisk nyÄr alla fina! All kÀrlek till er, och jag önskar alla ett fantastiskt 2017!
❀❀❀



Kommentera hÀr: